13 juuni 2015

Varasuvi ja nähtamatu inimese mured




Varasuvised õitsejad panevad kiirustaja korraks peatuma ja kurvastaja naeratama, sest loodus on tagasihoidliku kevadise palitu vahetanud värske kyllusliku suvekleidi vastu. Laugud on minu omad, iirisejõgi voolab Tartu Botaanikaaias.
Kyttepuud on peaaegu tehtud, jätkub ehituspuiduga mängimine. Nagu ikka, tööd palju, aga radikuliidid segavad elu.
Hea lugeja. Sa oled kindlasti kodus stiili-ja immitsakysimustes, aga tunned hästi ka inimese hinge. Mul on hädasti vaja korralikku nõu.
Asi selles, et meist enamus teab, kuidas hea välja näha, kuidas vajadusel endast muljeid jätta. Aga ma olen iseenda silmis nähtamatu. Seda, mis ma enda sisse olen kogunud ja arendanud, enam-vähem tean. Aga vorm, mille sisse see on mahutatud, on arusaamatu ja fotodel väidetavat mind nähes olen alati ebameeldivalt yllatunud. See minu vorm ei näe hea välja, seda pole võimalik viisakalt riietada ja inimestele see ka eriti ei meeldi. Kahjuks on mu ajus puudu see koht, mis mu kujutist minu iseenda tajuga seob, ja see on parandamatu. Aga nyyd on tarvis midagi välja mõelda olukordadeks, kus minu sisemine kitarrist peab inimeste rõõmustamiseks ka inimestele meeldiv välja nägema, sest sisemine ilu peab ju ka välja paistma. Igale poole tööpyksidega ronida ei kõlba, aga minu senises elus on olnud ylivähe põhjust heledamaid särke kanda. Nyyd olen kyll supi sees.

7 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Sa vist lunid kiitust? :D
Pai võiks Sulle küll teha, pole Su vormil häda midagi, aga naised ei taha miskipärast kunagi leppida sellega, mida head on temas endas olemas. Nii, et võta aga oma lilleline seelik ja muus värvilised aksessuaarid ja asi ongi kombes.

mustkaaren ütles ...

Ei, ma ei luni kiitust. :(
Tegu on vastiku psyhhiaatrilise probleemiga. Ma olen varem erinevatel põhjustel olnud seina ääres seisja ja nurkapugeja, aga nyyd on olukord veidi muutunud. Kui sa kogu elu oled olnud tõrjutu, imelik, väärakas, tarbetu, alaväärtuslik jne, siis on segadus suur, kui sa korraga osutud millekski enamaks kui yhiskonna madalakvaliteediline täitematerjal.

Anonüümne ütles ...

Sellest punktist tuleb edasi minna ja Sinule ilusat, andekat, töökat ja suurepärase huumorisoonega Sind tutvustada. Imelik, et Sa temaga juba kohtunud pole:)
Jaanipäeval näeme:)

vesiroos ütles ...

Mõtle, et oled vägas heas vormis -ümmargune on ju ka vorm !

Köögikata ütles ...

Mulle öeldi kunagi, et kõige olulisem on ise oma kehaga ära leppida, siis hakkab ta iseenesest kenamaks muutuma. No ma pole seda veel täielikult suutnud, ehkki koguaeg proovin. Aga paremaks on asi ikka läinud. Edu Sullegi! Ja tegelikult on ju märksa olulisem kõigile kuulajatele see, mis tuleb Sinu seest ja see ON ILUS!

Futu ütles ...

Mis jutt see nüüd olgu, kena noor inimene, ei ole üldse mingit küsimust. Riietumisnõu on kaugelt raske anda, kuid kui ees ootamas mingi selline üritus kuhu riidekapist miski ei näi sobivat, siis võtaksin aja maha ja läheks uuriks mõnda hilbupoodi. Seal on aega proovida mis millega sobib jne.

Eve Piibeleht ütles ...

Oma väljanägemisega läbi saamise punkt asub kahe kõrva vahel. Pole sul häda midagi, kena ja sümüaatne noor inimene. Nüüd otsi veel naesterahvas ka selle transitimehe seest välja ja pane talle kleit selga :). Kogu aeg ei pea maailmatala olema.