13 aprill 2015

Jajah

Kytepuude tegemisega nikerdan. Kasvavaid koerakesi kasin. Yritan kevadest rõõmu tunda, aga kõik on justkui vati sees. Tegelikult on minu aru see, mis vati sees. Peaksin helesinised juuksed hankima ja kohevaid barokk-kleite kandma maamehemundri asemel, aga aegaijole!
Abikaasiga on asjad pahasti. Inimene on konkreetselt teovõimetu. Suhelda eriti ei õnnestu, sest ta kogu jutust kuuleb või saab aru ainult teatud osa ning vastujutt on kahtlaselt lapsik. Ok, ma elan selle yle, sest mu esimesed 19 eluaastat olid Vrdl praegusega tõeliselt põrgulikud ja jätsid nii mõnegi paranematu tõve, aga aeg on ju edasi läinud ja kena oleks peale elementaarse ellujäämise ka millegi muu kasuliku ja ilusaga tegelda.
Nädalvahetusel oli hullumeene kyttetegu. Arvake, kes meil teeb kytte. Mulle meeldib väljas päikese käes töötada yksi ka, aga samal ajal võiks keegi teine nt autosid parandada, maja kõbida, laste ja loomadega tegelda või kokata, selle asemel et voodis selili lamada ja lage jõllitada või arvutist rämedaid sõjafilme vahtida. Hea vähemalt, et mul korralik saag on ja ei pea pidevalt halama, et kes kyll tuleks, teeks ja annaks.
Puudega inimene olen nyyd. :) ise lõikasin :)
Just praegu on maagiline hetk, kus pärast paari sooja päeva tuleb taevast dopingut. Igasugu värvilised ninakesed on yleval. Kui selg juba vähem valus on, siis potitan ära mõned pojengid, päeva- ja muud liiliad ja paar kannat. Sel kevadel on kaubandusvõrgutajatel pakkuda enneolematult palju ilusaid pysikute sorte ja hinnatase on kah eelmiste aastatega võrreldes allapoole tulnud. Ma korjasin ykspäev värskelt välja pandud juurikaid paraja portsu. Varasematest aastatest on kogemus selline, et allahindlust oodates mitmed juurikad poes lihtsalt kuivavad ära ja loodetav kokkuhoid tähendab tegelemist surevate taimede reanimeerimisega, lisaks see, et mitmed ihaldatud taimed on selleks ajaks lihtsalt otsas.

Kutsid on parajad põrsad, muudkui tegele, muudkui korista, möllu kui palju... vana koer tahab aeg-ajalt kinnitust, et teda ka siiski vajatakse ja armastatakse. Hiilib siis selja tagant ligi ja pistab oma terava nina sulle kaissu. See on väga sisukas liigutus ja tõstab tuju.
Aga praegu laman ja sirutan selga, sest ndlv sai kohati hullu pandud ja nyyd kulub ära 1 tervisepäev.

5 kommentaari:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

see on tõsiselt sisukas liigutus, see pea kaenlassepanek :) ilm õnneks soosib tervisepäeva

MUHEDIK ütles ...

Ma olen ikka mõelnud, et miks küll inimene peab kõik rasked tööd saama tehtud ühe päevaga. Võiks ju kuidagi mitmele päevale jaotada need tegevused, pool päeva tööd, pool päeva puhkust või midagi kergemat teeks ju sama välja.
Aga ei õpi ükski meist

Anonüümne ütles ...

Meie poolt peaks millalgi laekuma üks tujutõstev üllatus:)

Eve Piibeleht ütles ...

Tervisepäeva peab vahel võtma, muidu läheb tervis käest.
Mul käib ka esikus kahtlane ragin, peab kontrollima minema. Vend Mihkel saadab s**aratasteke käpapatsu.

Fideelia ütles ...

Abikaasal on ehk depressioon või varjatud stress, sest mingi põhjus peab ta passiivsusel olema. Ehk õnnestub seda asja omavahel arutada? :) Kas ta teeb väljaspool kodu palju rasket tööd?