15 märts 2015

Imetegijate eri




Hommikopoolikul lõikasin puid.
Neid läinudaastase lauahunniku omi.
Yngwie Malmsteeni plate "Far Beyond the Rising Sun" on hea saemehemuusika.
Päike paistab, mingite nartsisside, vist Duch Masteri omad, on väljas. Aga pildil on hoopis muu.
Jah, toalilled.
Päike on oma vastupandamatu yrgjõuga surnud maailma elustama asunud. Ma tunnen seda oma kontid
Ma ei ole suutnud kaubandusvõrgu ahvatistele vastu panna ja olen ostnud fuksiate beebitaimi. Minu jaoks on fuksia puust varrega pysik, et mitte öelda põõsas, kuigi toas talvituv.
Ja väidetavalt roosa topeltõiega inglitrompet.
Õueharulduste hankimisehooaega ma veel avanud pole. Aga kohutava kiirusega läheneb nt kontpuude pistokste istutamise aeg.

7 kommentaari:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

lahe, need rippujad on vägevad, alles eluleärkajad ka :)

MUHEDIK ütles ...

Rippuja on tõesti kõiki olemasolevaid kiidusõnu väärt
Kevad nagu suruks peale, samas, ega ta veel midagi teha ei lase

Milda ütles ...

Tore valik toalilli, mul ei ole neile sobilikke tingimusi ja seepärast on vaid üks keskmist kasvu draskonipuu

Anonüümne ütles ...

Ma ei ole ühtki suurt aianduskeskust leidnud, mistõttu piirduvad minu toataimed paari kuukinga ja ühe jõulutähega. Kunagi ma tulen Sulle külla, et Sinu taimi imetleda. Ma tean, et neid on palju:)

Futu ütles ...

Toalilled aitavad talve üle elada. Sellepärast peab neid olema. See rippuja on võimas.:)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Mis see esimesel pildil alumine taim on?

mustkaaren ütles ...

Mõlemad on helmekaktused Rhipsalise perekonnast. Liike ma ei mäleta, aga myydi neid Rhipsalis mix nimega.