24 veebruar 2015

Lõngad ja traadid

Mul on veel 1 ilus pill. Elektrikas. Olen nagu ikka iseõppijana eluaegne hale algaja, aga elektrikitarri teatud saundidest kaunimaid helisid pole. Ok, rada7 foorumis toimetavad roki-isad ytleks, et tegu on odava Aasia p.saga, aga pungi tegemiseks on see pill kaugelt liiga hea ja enne Kipsonit, Suhri või Vigieri tahan ma mõne aasta asja veel õppida. Rääkimata aiavõrgu ja autokummide hankimisest.
Pill tuli mu juurde kiire eelpakkumisena abikaasi töökaaslaselt, kelle laps asjaga siiski tegelema ei hakanud, ja hea, et kiiresti otsustasin, enne kui komplekt kuulutustelehte pidi pandama. Sinna majja olevat pill tulnud Soomest, kus keegi kah nagu eriti ei keevitanud. Seega, õnnetu pill koos võimendusega myydi päris soodsalt maha, et vedelema ei jääks. Kael kulumata, fretid nagu uued, korpusel ainult õrnad vedelemiskahjustused.
Kastil on natu halvemini läinud. Selle vedelemiskahjustused on suuremad, sest pilli- ja elektri sisendid ja juhtmed olid katki togitud. Uued kaablid, ja mängida juba saab. Aga ilusaid soolotamise videoid veel ei tule, sest syldimuusikute mant korralike kitarristide maale astuda on veel pikk tee.
Eila pesin villa, täna panin veel yhed ysna s.tased vihma kätte likku. Hyvad aiaplogijad tahavad ketrama õppida, aga neil ilmselt pole villa. Mul aga tuleb oma ports ära kasutada, enne kui maja ymber parvlevad koid seda sööma tõttavad nagu yks suur ja näljane mees.
Kududa on kah vaja. Kududa on mõnus. Ausalt. Ma nyyd koon, kõrvus muuhulgas pesumasina rahustav plädin, Pink Floydi koledavõitu, aga meisterlik mäng õppevahendina ja selg ning (kuradi) pooletoobine õlapartii pliidi ees soojas.

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

See on imeline, mis Sa kõikea teha oskad.

Rahutu rahmeldaja ütles ...

oled tõepoolest uskumatult sisukas inimene :) sinutaolisi sageli ei kohta

Futu ütles ...

...ja kõigele lisaks kirjutad veel nagu noor jumal, pane üks tuumakas taluromaan hakkama ja vala sinna kõik, mis iganes...

MUHEDIK ütles ...

(Y)

Aidi ütles ...

Õige, päästa oma villad. Muide, ma olen kuulnud väga koledaid ja kurvakstegevaid lugusid inimestest, kes oma majapidamises vedeleva villa maa sisse auku kaevavad, sest ei oska sellega midagi teha.

Köögikata ütles ...

Muidugi oleks äge ka üks ports villa pesta võtta ja seda ka kraasima-ketrama õppida, aga annan endale aru, et ei saa veel ühte suurt tegemist omale ahnitseda ja pere arvelt veelgi aega ära röövida. Ehk kunagi...

Köögikata ütles ...

Ahjaa, unustasin lisada, et elektrikitarridega pole mul mingit kokkupuudet, aga ...vau, mida kõike ikka Sina oskad!