26 jaanuar 2015

Parem hea luule

kui kehv lyhiproosa.
Ma olen palju paremal järjel kui enamus maailma rahvastest. Praegu tuleb oma positsioone hoida, sest omaehitatud maailma ja likviidset vara, eriti mitmesuguseid tootmisvahendeid, tuleb hoida. Kohvreid las pakib see, kelle vara kohvrisse ära mahub.
.......
Seisan elumeres, vesi pooles sääres.
Silmad liiva täis nagu majakene mere ääres.
Ootan valget laeva, käed on pyksitaskus.
Valmis värviämbrid, tellingud, pintslid, värnits plaskus.

5 kommentaari:

Fideelia ütles ...

Pidid ju Soome tööle minema. Sa ei pea kodu maha jätma, aga tuleb leida võimalus, kuidas saaksid ise ajutiselt ära olles kodu sellisena säilitada nagu see praegu on. Olen aru saanud, et peale sinu seda keegi ei remondi ega hoolda. Kaugemas perspektiivis ehk oleks targem korterisse kolida, palju muret langeb kohe ära! :)

mustkaaren ütles ...

Kui väikseim laps suudab tavakoolis toime tulla ja ma suudan oma katkise seljaga töötada rohkem kui pool päeva, siis tuleb kõne alla. Meie oludes kahjuks mitte, kuna saadav palk on sellise koormuse juures mikroskoopiline ega kata kohalkäimiskulusid. Kui Sa oled pikemalt lugenud, siis tead, ka seda, et lastel läheb omapead jäädes olukord hulluks ja noorim laps satub seisu, millest ta enam ei taastu. Varasemast kogemused olemas. Ma tahan korralikult ette võtta, nii et keegi ei kannata ja lollisti mingeid lumepallina kasvavaid asju ripakile ei jää.

Fideelia ütles ...

Pole su blogi väga pikalt veel lugenud, aga arusaadav. Kui juba midagi teha, siis korralikult, muidu ei jaksa pärast tagajärgi koristada. Seda ma ka oma eelmises kommentaaris silmas pidasin.

Futu ütles ...

Luuletused...hmh...Mornidesse meeleoludesse sobib Heiti Talvik. Talle juba sarkasmi osas ära ei tee. :)

MUHEDIK ütles ...

Tõepoolest, las keegi teine pakib kohvrid