03 detsember 2014

Kiire vaheväljakutse




Abikaasat tabas inspiratsioon osta dushinurk, st alusvann ja klaasist lykandseinad. Nyyd on minu etteaste toaremondi osas. Täna jõudsin puhta nurga teha ja panna koridoripoolsesse seina tuuletõkkeplaadi, siis jõud lõppes. Paha on olla. Homme tuleb nurk loodi ajada, plaadid kruntida ja värvida ja. Öäk. Hea, et sooja nädalat lubatakse. Aknad peavad ootama, sest dushi ja veevärgi konstruktoriga võib oma paar päeva ära lõbutseda. Mul on lapsepõlvest pärit raske torufoobia ja santehnikat ma keeldun tegemast, see tähendab lollakaid stseene jälle... Aga hädasti on vaja.

3 kommentaari:

Morgie ütles ...

peaasi, et need torud pärast ära ei külma. Minul on jälle torukülmumisfoobia.

Eve Piibeleht ütles ...

Mul on ka torufoobia. Ja juhtmefoobia. Neid asju ise ei tee ja amatööridel teha ei lase, tagajärjed võivad olla väga hullud ja hind pikas perspektiivis väga kallis.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Vaadates neid fotosid ja mõeldes selle töö peale, tuli mulle ka foobia. Võib-olla on neid isegi mitu ...