25 veebruar 2013

Igal eestlasel on oma turismitalu

Meie pereliikmed käivad tshillimas ja hängimas (loe: hooajatöötalgutel) minu lapsepõlvekodus V-maal. See koht on kui metseestlase unelm - vaikus ja privaatsus, pargid sellega, mis sul on, sinna, kuhu meeldib, ja lähed sauna just nii alasti, kui meeldib. On muru, on viljapuuaed, on põlispuud ja kevaditi konnad. Lähimad jobud elavad kilomeetrite kaugusel, aga vahepeal on mitu normaalset tyypi ka. Muidugi on minu pere turismikal vaja maksta vanemate pattude eest e olme on õudne nagu papa Hitleri ja isake Stalini ajal, kuid pärast seda, kui vend padujoomise maha jättis, on asi viisakamaks muutunud. (Aga ärge lootke, et mu vanad seda teinud on!) Vend armastab oma lapsepõlvekodu kogu sydamest ja teeb seal nyyd tagantjärele kõike seda, mida meie mustade lammaste hõim umbes 30 aasta jooksul tegemata jättis, meie tillukese abiga. Vajalike tööde nimekiri on väga mitmekesine ja inspireeriv, aga peab ytlema, et minu praeguse kodu tööde komplekt on palju vingem. OK. Pildil näete venda istumas sauna eesruumis ja tundmas ilmset rõõmu ATV juppidest, mootor on kohe mängimiseks sooja toodud, ylejäänud koli on kuuris. (Ajaloolistel põhjustel on meie pere rõõmunäod suhteliselt tagasihoidlikud.) Keegi sõitis korraliku ratta kiiresti ja korralikult puruks ja seejärel tekkis nõutuse hetk, kuna keegi niisugust risu isegi jalgrattaraha eest osta ei tahtnud. Arvestades, kuidas mu vend ka antiikset mototehnikat armastab ja valdab, võib seda praegu väga lössis ja lollisti pekkikeeratud atv-d ilmselt kevadel juba sõitmas näha. Ootan huviga, sest mullegi meeldivad mootorid:) ............................ Raamatupidamisega seda asja, et rp.kohustuse tõttu sundseisus ettevõtete rahakoti peal on rp tarkvarast saanud kallis äri, millega yks tõsine kokkuhoidlik maaeestlane kuidagi leppida ei soovi - raha ei kasva puu otsas ega tule iseenesest seinast välja, nagu tänapäeva urban-noor enamasti arvab. Ma kahtlen, kas on mõistlik osta sadu eure maksev karp, millele edaspidi lisanduvad igakuised hooldused jms, ja alustuseks loen foorumitest targemate arvamusi ja soovitusi. Juba on mõned mõtted, mida proovida, ja mille peale mitte aega raisata, ole sa, Internet, tänatud ja kiidetud! Aga oldagu nyyd nii lahked ja saadetagu mulle pikemad ööpäevad ja rohkem seljanärve, sest olemasolevad varud on täiesti ebapiisavad. ..................... Kuigi käesolev on nime poolest aiaplogi, ei hakka ma lugejaid tyytama kirjeldustega kevadistest linnusydametest, värvumakippuvatest kaasikutest ja kirgiäratavast päikesepaistest, sest - avage aken ja see kõik on teiega! ............................. PS. Kuigi paksud villavatid võib juba kappidesse panna, ei ole meie pere kampsunihooaeg sugugi otsas. Mul läheb kudumismasinate taltsutamine juba päris hästi ja kudumisplogis on paar uudisasja uudistamiseks valmis! Kududa on lahe, kui asi kiirelt valmib ja eduelamust kaua ootama ei pea:D

2 kommentaari:

Rents ütles ...

Ära pane villaseid asju kappi, lubab veel õhtuteks 15 kraadi külma.

MUHEDIK ütles ...

Vat mina olen see õnnetu, kel pole oma turismitalu, pigem on seda meie kodu :)