31 detsember 2012

Armas Jõuluvana!

Kirjutasin Sulle eelmises kirjas, kuidas ma ikka olin hea tydruk, ning et edaspidi jätkuvalt hea olemine on väga väärtuslik ja kompenseerimist vajav seisund, ning kui tore oleks ka saada mõni kingitus. Suur tänu, et Sa mind mõistnud oled, ning et palutud kingituste osas maailma ja eriti eurotsooni majanduse rasket seisu arvestades mõistlikud lahendused leidsid. 2012. aasta sees on erinevate soodsate, kuigi yldse mitte tasuta viisidel oluliselt täienenud mu õue- ja toapysikute kogum, eriti toredad on mõned miniatuursed orhideed. Bussi pakkumine tekkis täiesti ootamatult ajal, kui transportimist vajava materjali hulk ja selleks kasutada oleva tehnika suhe muutus väga masendavaks, seega meie poolt Sinu kontori rahvale asjaajamise eest suur tänu! Mu lõigatud selg ei ole esialgset, st töökõlbmatut olukorda taastanud ning ka kunagi puruks pekstud pea katsub hoida head, vähemalt kivipallurile sobivat vormi. Loodan, et minu ebaordinaarne eluvorm Sinu kontrollkontori paljunäinud rahvast kui mitte ei häiri, siis vähemalt hulluma ei sunni, ja arvestades mu ebaordinaarset lapsepõlve ning yliebaordinaarset noorusaega, palun Sind lahkesti leppida mu ideede ja ettevõtmistega, mis on tänu kultuurikihi puudumisele kyll täis faasinihkeid ja värvikõikumisi, aga igal juhul kantud heast tahtest, usust Darwini ideede õigsusesse ja parimatest kavatsustest parandada vägivaldset meesshovinistlikku maa- ja väikeettevõtlusyhiskonda, seejuures pysides lugupidamise juures kõige elava vastu ning veendunud tõigas, et kauneim kivi on veerev kivi. Armas Jõuluvana! Kui Sul on nyyd pärast kristliku maailma massiyritusi mõni kuu rahulikumat aega, siis palun taas pyhendada minu ettevõtmistele mõni hetk. Mul on tõsine mure, et kuidas yhendada oma tasakesi, aga järjekindlalt kuluv tervis, kasvavate ja pidevalt eeskuju ja õpetamist-tegelemist vajavate laste asjad ning otse kõrvulukustav sund panna kiiresti jalgadele oma tilluke ettevõte, mis peab tulevikus paljudele kundedele rõõmu ja ilu ning minu majapidamisele palju tulu tooma. Palun tee nii, et ma saaksin sel aastal korralikult magada, et oma kunagine terav mõistus ja kaine analyysivõime tagasi saada, sest nyyd mul juba on, mille kallal juurelda ja analyysida. Ja kui pole palju nõutud, siis mõtle ka minu abikaasa pääle - tema ilus peake ei suuda kyll keerukamaid dokumente ja seadusi lugeda, aga veidi rohkem usinust alalõpmata sirakil kontidesse oleks juba suur asi. Sest ma ei taha olukorras, kus normaalseid sõltuvustest vabu ja teistega arvestavaid ning kindlasti töökaid, samas aga minu äratöötatud välimuse suhtes sallivaid meessoost isikuid on koguhulgast ainult mõni promillikene, hakata mitmemehepidamisega jändama, vaid tahan pidevate tormiliste muutuste tuules omada ka midagi suhteliselt muutumatut. Ahjaa, meil on praegu käsil ajaarvestusperioodi järjekorranumbri vahetus. Sel ajal yldiselt tehakse aastabilansse, igasugu muudmoodi kokkuvõtteid, kasumi- ja kahjumiarvestusi ja jagamisi ning mõlgutletakse muude elu arvestuslike nähtuste yle. Ma ei saa läinud aastale vaadates endaga sugugi rahul olla, aga luban uuel aastal olla õpihimulisem, usinam, ettevõtlikum ning, kui mu elukohajärgsed naabrid seda kangesti soovivad, siis ka yhiskondlikult aktiivsem. Ma loodan siiski, et mitte seoses mõne järjekordse raske isiku- v varavastase kuriteoga, vaid millegi positiivse, kõigile meeldiva ja kasuliku ning muidu pikemaajalisi väärtusi loova asjaga. Ja sooviksin ehk uuesti kohtuda mõne möödunud aastatesse maha jäänud sõbraga. Ma pole kuigi tuline suhetesõlmija ning kord kunagi loodud sõbrannasidemed on mu sydames ikka veel soojad. Kahjuks on elu läinud niivõrd pere- ja ehitamisekeskseks, et seltsielu on pea täiesti surnud. Loodan uuel aastal Sinu punase käpiku lahkel tõukel astuda taas yle nii mõnegi ukse ning taas endagi valdustes kallata sooja jooki inimestele, kes olid mulle ilusaks, kuigi kättesaamatuks eeskujuks enda inimeseks kasvatamisel. Suur tänu kõige ilusa, kasuliku ja edasiviiva eest, ning loodan edaspidigi kogeda mahlakaid progressihetki. Head 2012. lõppu ja paremat 2013!

Kommentaare ei ole: