22 november 2012

Imeasju imetledes

Tundmatute (valge6ieliste) ja teiste pojengide vabatolmlemise seemikutel on tohutu suured roosad pungad mullapinnal. Nyyd ma tean, millisele k6rgusele on 6ige pojenge istutada, sest loodus on parim aiat886petaja.
Ja 2rge proovige seda kodus j2rele teha - j2nkside toas pidamist. Mul olid puuripuudusel 2 s6brakest majas, t2psemalt suures m8rdikastis, aeg-ajalt lasin neil jalgu sirutada. 1. Nad reostasid nagu loomad, ja 2. n2risid puruks nimekirja toataimi ja elektriseadmete juhtmeid, 6nneks j2eti t88riistade omad puutumata. 3. K88gilaua all juurikakasti kallal nosimine ka muidugi.
Kuigi lastel oli l6bu laialt, ma seda vana eestlaste kommet enam ei t2ida. Las siga, lehm ja lammas elavad omaette.
Kasvuhoones oli mul 1 pudelk6rvitsataim. Suve l6puks selgus, et k2rbi teda palju tahad... v6idab sport. Tuleval aastal ma kasvukasse enam kiire- ja k6rgekasvulisi kultuure ei pane, sest nad vallutavad pinna kiiresti, samas pidev tugev k2rpimine ei lase sellise taime karakteril esile tulla.
Hunnikud. Kui on v2hegi valida, siis tasub igasugu kiiret ladustamist n6udvad asjad ladustada kohe 6igesse kohta v6i v2hemalt silma alt 2ra, ses suhtes olen ma poiste peale nyyd v2ga kuri. Sest elu on n2idanud, et kaua ja ohtras6naliselt lubatud t88 lykkub alati ja eranditult imeliselt kaugesse tulevikku ja niikaua tuleb mul ise tegelda huupi mahapillutud materjalidega, kas siis neist algul yle ja ymber koperdades v seej2rel teistkordselt laadides e korralikult 2ra pannes, mis aga on loll lisat88. Ja kui hoovis on jaotused a la puhas hoov, peenrad v puuviljaaed, materjaliplats jm, siis on ka hooneid kohe kergem hooldada ja uusi planeerida, niitmisest r22kimata. Seda enam, et mul on j2lle kuri siil selja sees. Elu aga on n2idanud, et see ei huvita kedagi, sh erialaarsti.
Viiendaks ja viimaseks. Kui v2hegi v6imalik, tuleb varutud istikud mulda pista sygisel kasv6i j6uluni v2lja. Sest kevadel on alati liiga kiire. Sygis aga on meil pikk, soe ja armulik. Arvestades mu koduste t88de hulka ja nimekirja, soovin pehme ja sooja aja j2tku... no kasv6i uue aastani v2lja. Paadunud sotsiopaadina ei l2he mulle kaubanduslikud pyhad eriti korda:) ega kurvasta valgete j6ulude puudumine:P
Pidev magamatus ja valud on katuse 2ra s6idutanud.
Ah, mis sellest. Keskendun parem tegemata t88de nimekirjale. Talveks on vaja m6ned ruumid soojemaks saada ja kevadeks on tarvis palju kyylikupuure.

2 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Hunnikud on selleks, et tulla, olla ja jääda. Ja kui neist jagugi saada, siis on uued kohe asemel. Ei küsi nad sugugi kohast, lösutavad seal, kus neil hea on.

Tii ütles ...

Kujutan ette, kui lõbus lastel oli jänksidega koos elada. Lapsepõlvest mäletan, et ühel eriti krõbekülmal talvel toodi ajutiselt kanad pööningutuppa ja kõige vahvam oli seejuures kuke kiremine. Püüdsin kangesti aru saada, millal on just see maagiline kolmas kukelaul aga ei jaksanud nii kaua üleval olla, et esimesest laulust lugema hakata.