07 märts 2012

Tagasi esivanemate tarkuste manu

Eelmisel aastal leidsin poest Nicotiana tabacumi.  Kuna yks meiepere mees kulutab raha ennem sigaretitootjate urgastes,  kui imelises ja hingekosutavas puuviljanduslike ja muidu ilusate pysikute ja harulduste äris,  omaenda saleda kere rammusamast toitmisest rääkimata,  siis tekkis mul mõte proovida tubakut teha. Kasvatamise ilu muidugi see esimene:)
Muide, vesipiip on mõnna. Jah, ma tean,et mitte ainult sigaretina kimutav, vaid ka mahe kirsimaitsene vesipiibutamine myrgine on. Jah, ma tean, et tubak on moraalselt laostav agrikultuur,  irw.


Oh, kui s.tt pilt. Vahetan hiljem v2lja. Blogger, raibe, tee mulle normaalse pildisuurusega app.

9 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Ma ähvardasin ka härra Aavikuemandat, et nüüdsest ostan talle piibu ja läheb pinutagusele üle, sest mina enam kahe inimese eest aktsiisi ei jaksa maksta. Paraku pole ma seemet kuskilt leidnud, ilutubakat veel liigub, aga seda õiget...

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Thela, kas seemnemaailmas sai otsa? Heh, ma sain viimase paki siis :)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ei, seemnemaailmas on veel. Peal suurelt tekst: tabak kurilnõi :D

Kaaren: oot-oot, kas ostsid alles see kevad maha panekuks või juba ühe aasta kasvatamisekogemus olemas?

MUHEDIK ütles ...

Thela!!!! Kas enda eest ikka maksad seda aktsiisi või kuidas? :D

Ma olen kunagi tegelikult kasvatanud tubakat, ilus kollane sort oli, kasutamisvõimalusi ei katsetanud:D

Eve Piibeleht ütles ...

Enda eest maksan :D, mind ilmselt visataks töö juurest selle pinutagusega välja. Aga M on nagunii kogu aeg metsas :DDD.
Seemnemaailmasse pole ma vaadanud, mul pole ükski nende seeme eales idanema läinud.

mustkaaren ütles ...

Ma olen varem kasvatanud ilutubakat. K2esolev seeme on seesama tabak kuriln6i, mis seemnemaailmas, ma ostsin eelm a vist Bauhofist vms.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Kas keegi seaduseid meil ka tunneb? Äkki see kangema nikotiinisisaldusega taim on meil keelatud?

KIMALANE ütles ...

Küll neid suvelillede seemneid on palju! Ei suuda kunagi otsustada, mida peenrasse külvata. Ei ole ettekülvaja...kassidel oleks pidupäevad.

Morgie ütles ...

Kusjuures kasvatanud olen mina ka, kasvas lopsakalt ja muretult, aga ma ei osanud sellega lõpuks midagi peale hakata.