16 jaanuar 2012

Sydatalv

Toas p6lema panen k6ik lambid, kuid silmis on ikkagi pime Mul j2lle on 88siti krambid Ja see millel pole nime ....................... Ei tea ma, kust tulnud olen Ja milleks, kuidas ning mida pean tegema - tunnen, et vale on koht, aeg ning rida. ....................... Sel sibulal m2da syda Sel kuusel on juurtes pess See aednik ei m2rka seda Ei kysi - miks, kuidas, mis. ....................... Talv on raske ning pime aeg. Kui suvel vaatad p2ikesesse, ahmid endasse kirjeldamatut hulka m6nususi, siis talvel ei toeta sind miski. Sel talvel on mu selg palju tervem kui varem, v6iksin ja peaksin maja teist poolt edasi tegema, aga enesetunne on m22ratult r2balam. Ei taha isegi pildistada ega jaksa remonti teha. Loodan, et p2eva pikenedes l2heb paremaks... ja kardan, et peap88ritus ja krambid t2hendavad midagi muud kui antidepressandi katkemist - liiga palju k6rvalm6jusid. Need ei peaks kestma p2rast rohu l6petamist 2 kuud, kaspole?

11 kommentaari:

Kudzu ütles ...

Kas saaksin midagi teha Sinu heaks?

Eve Piibeleht ütles ...

Usu oma organismi. Kui ta midagi teha ei taha, siis vajab ta puhkust. Remont ei jookse kusagile. Organismi mittekuulamine aga võib hoopis kehvi tagajärgi kaasa tuua.

MUHEDIK ütles ...

Just! Ja praegune pime aeg ja unised ilmad just soosivad seda mittemidagi tegemist.

Me elamegi kuidagi valesti tagurpidi, piitsutame end tagant talvel ja üritame puhata suvel (noh, aiainimestel see küll eriti ei õnnestu), aga peaks olema just vastupidi. Talv on magamiseks ja väljapuhkamiseks ja suvi, kus valgus ja päike annavad lisaenergiat, rabelemiseks.

Ükski töö ei jookse kuskile ja mõnikord on looderdamine ette nähtud selleks, et võibolla tulevad mõne aja pärast hoopis paremad mõtted ja lahendused. Need tõrked pole sugugi päris ilmaaegsed, hiljem veendud selles.

Anonüümne ütles ...

Tere, Kaarnalill! See kõik on õige, mida thela ja MUHEDIK kirjutavad, kuid.... Olen selle tee läbi käinud, mis sinagi ja võin vaid küsida: kuidas saab puhata ja lõdvaks lasta, kui oled omadega augus, kui ei suuda end kokku võtta, isegi rahulikult puhata pole võimalik? Küsin - miks sa AD-d lõpetasid? Kas see oli sinu raviarsti soovitus või otsustasid ise nii, toetudes oma sisetundele? Olen ka mitmel korral ravi lõpetanud ja jälle alustanud ja iga uus rohu peale minek on olnud eelmisest raskem ja õudsem. Ja nii pikka rohu lõpetamise järelmõju tõesti ei tohiks olla, kuigi see on individuaalne, loomulikuks peetakse paari nädalat. Pigem arvan ma, et see sinu kirjeldatud olukord on uue algava haigushoo "tervitus". Mõtle selle üle ja võib-olla polegi vaja neist AD-dest loobuda, neid võib kasutada terve elu, nii nagu südame- või vererõhurohtusid. See pole ju mingi häbiasi ja stabiilne elukvaliteet on seda väärt. Mina võtan neid, jäängi võtma ja ELAN, täiesti (no 90%) normaalset elu. Sa oled palju läbi elanud tüdruk, sa saad hakkama, sul on ju oma kodu, oma lapsed ja kogu see lillemajandus, keda sa armastad! Edu sulle, loen alati huviga kõiki su postitusi! Liina

mustkaaren ütles ...

Kudzu, Sa saad mind moraalselt aidata. Ma vajan teadmist, et m6ned inimesed m2letavad mind ikka veel.
Thela & Muhedik, ka teil on 6igus. Mu organism hakkab, khm, keskealise kulumise m2rke n2itama, ning iga pikaajalisemast pingutusest on j2rjest raskem taastuda.
AD v6tmise j2tsin ajutiselt pooleli seet6ttu, et uus rohi ei sobinud ja tekitas ootamatult halva enesetunde.
t2na sain uue AD, mis tundub olevat v2hesemate k6rvalm6judega kui eelmised 2. Olen sedasorti inimene, kes peab neid v6tma kogu elu, sest organism lihtsalt ei suuda ilma abita normaalselt talitleda, ja mulle ei sobi ka "puhtalt elamine" e syveneva haiguse t6ttu eluga mittetoimetulev vegeteerimine, kuna olen sellist elu aastaid elanud, noore inimesena.
Elu tahab elamist ja rattad veeremist. Kui veidi pingutada ja mitte alla anda, siis loodan arsti, K6igi Jumalate ja iseenda viljakas koost88s j2lle maailma parandada. Mu pere ei kanna veel kaela ja liiga paljud asjad on alles algusj2rgus ning jubedas seisukorras karjuvad t88kate k2te j2rele.

KIMALANE ütles ...

Kiiret paranemist!
Varsti on kevad, päike annab oma särtsu ja tervis tuleb.Ja värske õhk on väga hea kaaslane.
Kõik halb jääb selja taha.

Morgie ütles ...

Hea luuletus. Läbikulumine on tõsine teema.
Kõlab labaselt, aga kas sa lisaks ravimile natuke dopingut ei tahaks proovida, nt magneesiumi närvisüsteemi töö toetamiseks?
http://www.terviseleht.ee/200205/5_magneesium.php

Morgie ütles ...

Praegu leidsin sellise artikli, mille lugemise peale kukkusin ise pepuli: Artikkel:

Kudzu ütles ...

Armas Kaaren! Kui linna satud, äkki hüppad läbi? Mul hakab kohe veenusking õitsema ja siis mul on veel uusi käsitööraamatuid (st vanu, aga värskelt hangitud). Ühesõnaga - ma olen olemas:)

Anonüümne ütles ...

üõöä
soovitan kasutada täpitähti.

mustkaaren ütles ...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaoooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
niipalju siis t2pit2htedest asuse tabletis.